четвъртък, 7 февруари 2013 г.

Не знам от къде да започна . Ще нахвърлям схематично нещата от изминалата седмица . Бях болна, повръщах . Мисля , че беше от гастрита. Баба ми беше на гости за няколко дни. Изкарахме прекрасно . Децата вкъщи са пълен комплект . И двете нещо не са съвсем здрави . Започнах нова книга - " Да дойдеш на света" на Маргарет Мацантини и вече няколко пъти се разплаквам. Ще видим как ще завърши тази работа , разтърсващо най-вероятно , защото ми беше обещано :) И сега очаквам уикенда с нетърпение , започващ от днешния дъждовен петък . Ама как само вали ! Не спира , но ми харесва . Имам чувството , че измива всички гадни неща, за да се подготвим за една пречистваща и зареждаща пролет . При нас вече пеят пролетните птици , а да ходих и на нещо , като интервю за работа в една агроаптека , но ... ще видим. Все още съм в очакване и търсене на работата мечта :) И последно - водете си дневник , така винаги ще имате нещо интересно за четене , когато пътувате ( Оскар Уаилд ).

Няма коментари: