събота, 2 февруари 2013 г.

Неделният ден започва с чаша ароматен чай с много мед ( не се научих да го пия като англичаните). Бях си подготвила ден само за мен , защото децата ще се приберат чак към 17ч. , а Явор щеше да работи. И аз изпаднах в едно развълнувано чудене , как да прекарам свободният си ден . Пиене на кафе на дивана по пижама , дочитане на книгата , която чета . Разкрасяване , включващо обличане на хубава рокля , защото си представях следобед с  приятелка и червено вино , малко дъра-бъра и някой филм , но Явката стана и каза : О , днес изобщо не ми се работи :) . И всичките ми планове се строполиха на земята върху  измачканата рокля.
Като стана въпрос за филми , вчера гледахме хубав филм "Гангстерски отряд". Много ми хареса.
Препоръчвам го .

1 коментар:

Unknown каза...

ех, тази измачкана рокля....