вторник, 26 февруари 2013 г.


 Сутрин от 7:50 до 8:50 по Fine Living има пилатес . Явката каза , че не ставало само с гледане , но нищо не се знае ;) Прекрасен начин да започнеш деня си ! Аз съм си измислила един комплекс от упражнения , които правя от десетина дни , всеки ден за около 15-20 минути .
Коремни преси 3х20 , клякания 3х20 , лицеви опори , но не ги правя на земята , а на кухненския плот , защото е по-лесно , в началото за разгряване правя малко йога  за раздвижване на ставите , имам едно две упражнения с гирички и едно  за дупе , но за тях ще ми трябват снимки , а фотоапаратът ми се развали нещо . Честно казано съм от хората  на които им трябва нагласа , за да започнат да спортуват , мързеланка съм , но започна ли някак по-лесно се навивам . Ще видим какъв ще е ефектът . Ще споделя !

Няма коментари: