неделя, 24 февруари 2013 г.




За да изглежда една къща  винаги чиста и подредена има няколко прости правила . Стигнала съм до този извод , благодарение на дългогодишни научни опити в сферата на домакинската работа :) Първото и най-важно правило според мен е да не трупаме излишни вещи , независимо дали са дрехи , детски играчки стари списания и т.н. Разбира се нещата , които имат колекционерска стойност или са произведения на изкуството не влизат в тази графа. Съгласете се , че прах се чисти за много по-малко време , ако нямаш наредени сто малки "красоти" на етажерката . Аз лично съм голяма фенка на всякакви кутийки и кутийчици . В тях можеш бързо да прибереш малки неща , без задължително да ги подреждаш по азбучен ред . Например детските играчки . Имам две табуретки , които пътуваха от морето и от там на сетне  са с нас във всеки наш дом . Те например приютяват  част от детските играчки . Децата играят , разхвърляли са всичко и след пет минути , даже няма и толкова , всичко изглежда както преди- подредено ! За малките жилища , решението е нещата да изпълняват повече от една функция . В тези интериорни решения безспорни победители , според мен , са скандинавците . Умеят да да създават интериори , максимално изчистени , функционални , модерни и същевременно носещи индивидуалност . Нещото , което трябва да притежава всеки уважаващ себе си дом ;) И да не забравяме светлината  . Слънцето , както и цветовете умеят да повдигат настроението !Ето и едни повдигащи духа интериори :)




Няма коментари: