сряда, 17 декември 2008 г.

на 25

Днес ставам на 25 години. Чувствам се много добре! 25 ми звучи много завършено и хубаво число. Надявам се , че ме очаква хубава година.Най-накрая излезнах от сатурновата дупка. Хубаво е да имаш рд, обаждат ти се много приятели, които дори си забравил, че може да се сетят за теб. И всички ти пожелават само хубави неща в този ден.Какво си пожелавам? Ами, много неща, да продължа да се радвам на живота, на малките и големи неща, да обичам много и душата ми да е пълна, хората около мен да са щастливи и усмихнати, малкото ми човече да ме кара да се усмихвам все повече,голямото човече-също, както и аз тях. Искам да бъда по-мъдра, да бъда по-толерантна към различните от мен, да виждам хубавите, а не лошите неща в хората, да обичам повече другите и да не си тормозя главичката с дребни мисли.Знам, че пътя към мъдроста е труден и дълъг, затова искам и да имам достатъчно търпение и сила, за да го извървя.

Няма коментари: