вторник, 2 декември 2008 г.

без повече пазар

Днес майка ми ме побърка, не искам да чувам за обиколки по магазините поне две седмици. Много е май, но ще ми се отрази добре.
Та така , милата ми майка ми се обади да излезам по женски и аз естесвено много се зарадвах. Това , по принцип,са от онези хубави дни , в които с майка ти си говорите глупости и се смеете. Само че след осмия магазин , в който влезнахме исках да избягам и да се прибера на тихо у дома.
Обичам да пазарувам, но съм се научила да го правя бързо и стегнато. Не влизам във всеки магазин, знам дали има смисъл още от витрината.Обичам всичко да е достъпно за окото ми, не да търся нещо 100 часа. Понякога дори не пробвам,макар че това не е много правилно.
Майка ми е моята противоположност. Трябва да види и пипне всичко, да го пробва как стои и тогава евентуално да го купи.Сега разбирам мъжете, защо не искат да ходят с жени по магазините.Ужасно е! Един мой познат разказваше как жена му се прибирала всеки ден от пазар с пълни чанти и му казвала " Скъпи, познай колко спестих днес" , а той и отвръщал "Нямаше ли да е повече ако не беше купила нищо"
Какви мъже, нищо не разбират!

Няма коментари: