вторник, 6 януари 2009 г.

......

Не, че имам какво да пиша или пък какво да кажа, но също така нямам и какво да правя за това ще измисля нещо за писане. Ох, обърках се от собствената си мисъл. Така е като не съм свикнала да мисля, в момента , в който ми се случи и се обърквам.хахаха. Пак се обърках.
Ами дойде новата година, изпълнена с очаквания, обещания и надежди. Какво ново ще се случи само времето ще покаже.
На мен лично ми предстоят доста нови неща, да си търся работа, да си намеря такава, да запиша Дея на ясла и като че ли тези новости за сега стигат.
Какво си пожелавам? Разбира се най-комерсиалните неща, здраве, обич към другите, да бъда по-добра и т.н.
Обещавам си, че ще продължавам да работя върху собственото си развитие и ще се опитвам да бъда по-толерантна,по-усмихната, дрън-дрън-дрън и така нататък. Точка.
Писнало ми е малко от всички тези обещания и някъде дълбоко в мен е скрито желанието да кажа " Абе я си ебете майките", след което да се усмихна и да се почувствам лекичка като перце, без да ми тежи, че някога някой съм наранила, защото той и той не знаел какво иска от живота и решил, че точно на мен няма да ми се кефи. Айде живи, здрави и .... целувки!

Няма коментари: