петък, 5 декември 2008 г.

разни дразнещи неща

Малко негативизъм ще внеса в слънчевиа ми блог.Нещо ми се иска да пиша, че ме дразнят леопардови дрешки, а и всякакъв вид животински багри.Съчетанието е пълно, разбира се, само ако е придружено от перхидролена грива, задължително с полепнали косми по тоалетчето. Другото нещо, което не разбирам са силиконовите презрамки. Наистина не виждам каква е нуждата от тяхното съществуване. И без това се виждат, значи причината не е в това. Като не искаш да се виждат , излизаш без сутиен.Оф, сложна работа. Абе всеки си има право да прави каквото иска с облеклото си, просто това са едни от нещата, които да не се заричам, но не бих сложила върху кожата си. Какво друго, мммм нека помисля, не се сещам за сега. Като цяло съм отворена за експерименти с облеклото и външният си вид. Да човек трябва да проявява въображение. За мен начина на облиачане е начин да изразиш себе си, начин да разкажеш на хората малко от собствената си история. Това не е просто нещо, което трябва да се облече , за да не си гол или защото е модерно, а нещо което отрязява това, което си или поне което искаш да бъдеш.Сложна работа! Истината е в простите неща.

Няма коментари: