сряда, 19 юни 2013 г.

Само да ви светна на едно откритие , което направих преди няколко месеца . Всички , които ме познават добре , знаят , че въпреки крехката ми възраст ;) имам 16383872 бели косъма . Броила съм ги , вярвайте ! И независимо от добрата боя за коса , която използвам , издайниците бързо намират начин да ме компрометират . Та открих аз , че когато си намажа косата със стимуланта за коса на Икаров и след това нанеса боята , цветът ми става много по-хубав и дълготраен . Този продукт ми е любим и от много години го ползвам , но това му приложение открих едва преди няколко месеца . Та като говорим за мазила от кухнята на Цецка нека ви кажа и за другото откритие , не мое обаче . С утайката от кафето си правя скраб за тялото , слагам една лъжица захар и съвсем малко зехтин . Казват , че има антицелулитен ефект . Аз си правя нещо като масаж на целите крака   с него . Действа ми енергизиращо , а кожата става много мека и гладка . Но  го правя само два-три пъти в седмицата , защото кожата ми е много тънка и не ми се иска вместо уау ефект , да получа болящ дефект . Целувки и се обичайте !

1 коментар:

Unknown каза...

полезна информация, мерси боку Цеци!