четвъртък, 13 юни 2013 г.

Напоследък , тъй като слизам в града по-често , си мисля колко е хубаво , че живея в Борилово . Това прекрасно , тучно и спокойно място . Чисто е и е зелено . Душата ти не е затисната от сиви грозни блокове . Не се налага да понасяш миризмите на всички съседи , които са решили в шест сутринта да пържат лук . Тук най-много да ти замирише на скара през уикенда . Което не е толкова зле . Не ме разбирайте погрешно , харесвам градският живот , но някак повече ми е при сърце селският .
 Имам цели три мазола ! Явката ми се смее - нищо не било това . Ама как боли ! Но е готино , всичко - да си плевиш , да си обърнеш местенцето , да се поизцапаш засаждайки нещо , чийто плодове да обереш след известно време . Бях си казала , че тази година по-леко ще го давам . Имаше един период , в който не ми се отглеждаше и то само , защото НЯКОЙ се заяждаше с мен на тема агрономи . Но ми мина и сега пак искам да съм малък земеделец . Избирам различни култури обаче . Отказах се от патладжан и пипер , защото са прекалено взискателни по отношение на почва . Домати , тиквички , краставици , лук , а най-новото е карфиол :) Ще видим какво ще стане . А това пък ни е фенси дворчето с подправки .


Няма коментари: