вторник, 4 юни 2013 г.

Вчера се записах в градската библиотека . Никога не съм била записана в библиотека , като изключим университетската разбира се . Вие представяте ли си , че това удоволствие струва само пет лева на година ! И можеш да четеш колкото си поискаш , стига да можеш и да искаш :)
Взех си " Колелото на времето" , фентъзи роман . Казват , че бил един от най-добрите , след Властелина разбира се .Ще видим . Приказки за големи , кой не ги обича . Та докато съм на тази тема , само да споделя колко много ме разтърси последният епизод на Играта на тронове . Интересно как книгата буди различни емоции от филма. Когато прочетох червената сватба , просто затворих книгата и стоях с отворена уста . Ама това сега наистина ли стана -се чудих . Когато гледах епизода , не можах да сдържа сълзите си . Стана ми толкова мъчно и за Кат и за Аря . Едната умираща с мисълта , че всичките и деца са загинали , а другата разделяща се с надеждата , че някога отново ще срещне семейството си и ще може да бъде малко закриляно момиче . Харесва ми това , че не знаеш какво ще сполети всеки един от героите. Няма двама -трима супер герои , които са много добри и неуязвими . Всеки , независимо от личните си качества и недостатъци , от социалното му положение , може да бъде следващия щом играе играта на тронове. Да не забравяме , че може би най-стойностният и честолюбив герой изгуби главата си в края на първи сезон . Така че няма застраховки за никой . Както е и в истинския живот . Няма супер герой , всеки се бори за това, в което вярва .

Няма коментари: