понеделник, 13 май 2013 г.

Вчерашните резултати напълниха душата ми с гняв , безсилие , ярост и куп други негативни емоции . Много въпроси изникнаха в съзнанието ми . Като един от най-напиращите е : Аз на правилното мястото ли живея ? Наистина оставам изумена от българският нрав . То това не се нарича търпение , не е и бездушие или пък непукизъм , а си е чисто и просто тъпота и простота , в цялата им " красота " . На какви разговори присъствах миналата седмица , случайно дочути от съседната маса , не мога и аз самата да повярвам . Едни мили млади майки , говорят си :  Гледам го , че ме лъже бат Бойко и пак го харесвам . Или пък  : Е какво , той човека поне стабилизира държавата . Щях да ги запитам в една държава ли живеем . Обаче тъй като желанието ми да им плясна по два шамара беше по-силно , реших просто да се изнеса по най-бързия начин , за да не натоварвам излишно душата си . Те затова българските жени ще продължат да бъдат безгласни букви , да бъдат мачкани и недоволни, защото такива мъже харесват . Винаги съм се учудвала на масовия вкус. Бях изумена , когато Здравко спечели Биг брадър. Някакво отвратително , джудже тарикатче, тип гларус . Ужас! Чакайте сега , че започнах да се притеснявам , да не би да ме арестуват . Нищо чудно да се окаже , че съм криминално лице и да спретнат акция " Бориловка" например :)
Ама вие разбирате ли, че в този парламент ще влезнат само малоумни хора . Герберастите какво да ги коментирам , една безобразно суетна мутра и една друга безобразно подла  , гади ми се като се сетя . ДПС и те нямат нужда от коментар, то се знае. Атака - пак начело суетата там властва . Даже не мога да повярвам , че още не си е обърнал гъза , онзи с лудия поглед . А пък БСП-то ... никакъв шанс да ме спечелят . Макар , че при тях е единствения човек , който смятам , че е интелигентен - Петър Курумбашев . Чудя се какво прави в тази партия . Както и да е , та тези същите са много виновни , за да го има онзи примат . Не само защото те създадоха мутрите , а и защото заради омразата си към тях , хората продължават да смятат , че ГЕРБ е дясна партия .
Тъжно е , да знаеш , че живееш на място , където малцина мислят като теб . А другите са ти непонятно далечни . Не се ли нагладуваха тези хора , тези същите , които го гледат в очите и не им пука , че ги лъже ? Ей , много им липсва бай Тошо !
Та какво казвахте ? Последният да загаси лампата :(

1 коментар:

Unknown каза...

Още не мога да си събера думите за коментар - от потрес. Представяш ли си, Цеци, да не мога да намеря думи?!!!