събота, 25 май 2013 г.

По случай вчерашния 24-ти май ще посветя днешният пост на любовта към книгите . Имаме красив език , богат , но труден . Да му мислят чужденците ! От къде да започна , много неща ми се иска да напиша за книгите . Те са една от големите ми любови все пак . Скоро четох "Граф Монте Кристо " и тъй като изданието беше от седемдесетте години , отначало ми беше трудно докато свикна с изразите , които са се използвали тогава . Въпреки това книгата беше достатъчно дълга , за да ми даде възможност да свикна с езика . Сигурна съм, че ако бях чела ново издание , щеше да ми върви по-леко четенето . Честно казано обичам миризмата на нови книги . За това понякога купувам дори такива , които вече има в библиотеката на родителите ми . Майка ми , разбира се , ми се кара . За това чета и стари , попили много прах книги . Много бих искала да запаля и дъщерите си по четеното , за сега май се справям . Ема дори си въобразява , че може да чете . Винаги ме е учудвал въпросът за любимата книга . Според мен  , ако човек има една любима книга сигурно е единствената , която е чел . Не мога да си представя , че от всички книги на света , аз ще трябва да се огранича с избора на една . Как бих могла да имам само една любима книга ? Невъзможно е ! Разбира се , че има различни по любимост , както и такива , които никога не би препоръчал на някой и такива , които ще прочетеш още няколко пъти . Това пътешествие , което могат да ти дадат книгите , не може нищо други да ти го даде . Както беше казал някой много умен : Въображението често ни води в светове , които никога не са съществували , но без него не бихме отишли никъде !

Няма коментари: