събота, 7 февруари 2009 г.

игрички!

От известно време с Явката играем една много готина игра,правим се на големи:) Нали знаете колко е важно да бъдеш сериозен,голям и отговорен.Явката постоянно гледа новини , а аз му обяснявам, че като малък е виждал баща си пред телевизора да гледа новини и сега иска и той като него.Всъщност като се замисля аз май не се правя много, много на голяма и на сериозна, освен в някой ситуаций и пред някой хора, които просто не биха разбрали ,защо не искам да пораствам . Има разни хора,млади,като нас, но изведнъж като се сдобият с наследник и стават едни малки чичовци и лелички,много са мили и малко смешнички.Те наистина се взимат много сериозно и се държат странно.Мисля, че е така защото са задръстени,което доказва, че това няма нищо общо с възрастта, а само с интелекта .Сигурна съм, че тези хора си представят, че на 50 ще са супер стари и дори няма да правят секс.Дано на мен да не ми се случва.
Аз не обичам да гледам новини,чувствам се като олигофрен,заедно с всички други,които ги гледат и им вярват.Медийте манипулират адски много и аз понякога съм склонна да се подтискам от всички неща, които говорят.Незнам ,просто не ме кефи да слушам разни новини,които според някой са важни, а според мен. Интересуват ме много малка част от нещата,които обявяват. Пресата също манипулира,по дяволите.Много пъти съм хващала, че в разни уж сериозни издания се пишат пълни глупости.Леле, какви неща започнах да пиша,съвсем смених темата.Спирам, защото мисълта ми отлетя на някъде!

Няма коментари: