неделя, 1 февруари 2009 г.

....

Пише ми се нещо,макар че нямам точната идея какво да бъде то!Днес бях на кино,гледах новият филм на Гай Ричи-чуден е! Трябва ли да има такива секси мъже в киното,които да размътват женските глави,питам аз?Не е честно!Всъщност става същото и с горещите мацки надничащи от списанията и екрана,които размътват мъжките мозъци. И какво се получава накрая, все мечтаем за неща, които не съществуват.Защото сме глупави,може би някой от вас са умни,но като се замисля това май не се отнася за мен,защото наистина имам фантазий с разни герой от филми:)
Сменям темата, че нещо не ми тече мисълта.
С Явката сме си запланували романтичен уикенд само за нас двамата,но се оказа ,че негови приятели ще празнуват на същото място."Голям кеф"! Явката , разбира се, много се зарадва. Всъщност , аз нямам нищо против,просто имах нужда от малко промяна за нас двамата, знаете как е,сменяш мястото и нещата сякаш стават други, нови....различни.Макар, че всичко е една илюзия и нещата си остават почти винаги едни и същи,освен в случайте , когато се променят за добро или зло.Понякога е по-добре да си оснат непроменени.Оф, зациклих яко,защото Явката ме занимава с разни неща.

Няма коментари: