четвъртък, 15 януари 2009 г.

Студ!!!!!!

Много е студено, направо ужас и не за друго а защото съм вързана да си стоя у дома. Добре, че ми идват гости иначе назнам как ще се справя.
Обичам да имам гости.Мечтая си някой ден да имам достатъчно голяма къща , в средиземноморски стил, някъде в южна Италия, пък нека там да са селяни, и да каня близките си на гости. Да пием червено вино, да ходим боси и да философстваме.Може и песни да пеем, но май ще е по-добре да не го правим.Най-вероятно ще пием от собственото ми вино, произведено от лозите, които сама съм отгледала с много любов. За това виното ще е много хубаво :)
Е, какво ни остава друго освен да мечтаем как ще живеем някой ден. Нищо не ми пречи да го правя, а най-важното е, че не искам да спирам да мечтая.Всъщност повечето неща, за които съм мечтала рано или късно се случват.За това човек трябва да внимава какво си пожелава и да не спира да мечтае!
Винаги ми идват някакви теми , които са прекалено лични, а толкова много ми се иска да пиша.Но не мога да се отпусна напълно...
Та така, очаквайте някой ден покана за почивка в Италия ;)

Няма коментари: