петък, 16 август 2013 г.

Имам нова , прекрасна прическа . Леко ми е . Свежо ми е . Мине се не мине време и от дългата коса , която съм отглеждала с любов  , се освобождавам с голяма радост . Едно не много късо каре винаги е добре дошло. Смених си и човекът , който ми прави прави прическите ( не мога да открия ер малък , за това не използвам думата с Ф ) . Та съм много доволна от тази смяна . Направо се чудя какво отлагах до сега ?
Съботата ми започна в 7и30 , нищо че е почивен ден . Но не се оплаквам , малко йога , кафе , ЕВА , една маймуна на главата ми виси , друга до мен на дивана си кротува , а най-голямата се излежава . Мммммммм ! Радвам се на почивните дни ,защото вече са ми различни от делничните . Толкова е хубаво , да не ти е всеки ден дежа вю на предния . Та доста неща съм си измислила за днес , най-вече да почивам , да чета и да съм мила с децата си !

1 коментар:

Unknown каза...

Искаме снимка! Искаме снимка с новата прическа! /а кой е фризьорът?!/ Поздрави и прегръдки на цялата банда!