понеделник, 12 август 2013 г.

Добро утро ! Днес момичетата остават да пазят къщата и по-точно дивана . Хванахме прекрасен летен вирус с повръщане , аз още се държа и се надявам да не се предам , но малките принцеси са наредени на дивана , завити с одеалце .Лесно меню ще имаме за обяд - картофено пюре . Не съм сигурна дали изобщо трябва да ядем нещо , но ще видим.
Все пак реших да използвам част от времето за блогът си , който е пренебрегнат в последно време. През почивните дни гледах "Великият Гетсби" . Хареса ми ! Не съм гледала предишната версия , чела съм само книгата . Не го сравнявам с нищо . Беше красив , експлозия от цветове . Интересен избор на музика , а за Леонардо и неговите психопатски персонажи , просто нямам забележка . Това е един прекрасен , вече не толкова млад артист. Наистина един от любимите ми , макар че като мъж ми е малко... рус :) Скоро го гледах в един филм за шефа на ЦРУ , Едгар Хувар мисля , че беше . Много ми хареса . А един от любимите ми негови филми е "Злокобен остров" .Който го е пропуснал , да поправи незабавно грешката .Оооо за малко да забравя и "Джанго"

2 коментара:

Unknown каза...

Също харесах филма, а Леонардо отдавна го харесвам и не давам на никой да каже, че бил "сладникав" - особено ако не го е гледал в "Кървав диамант". /Вирусът минава бързо, преживях го, прегръдки на дамската ви група!/

Unknown каза...

Съгласна за диаманта и да не ги изброяваме най-добре , че те всички са ... многоооо добри :) Целувки от нас :*