четвъртък, 12 март 2009 г.

малки маний!!!

Мисля, че всеки има своите малки маний. Моите , например са неща от сорта на: винаги първо измивам малките съдове, а за накрая си оставям тавите и други едри неща.Друга мания е простирането , едно от домакинските неща, които обичам да правя. Първо и най-отпред простирам най-едрите неща и следователно най-отзад най-дребните :)))) Умирам от смях като видя как някой си е прострял гащите на първия ред. Отклонявам се за малко, за да кажа, че Явор ме разсейва и аз съвсем си изгубих мисълта, а всеки, който ме познава знае, че изгубя ли я връщане няма :))) Оффф отивам при Явката.....
Такаааа, след малка...пауза се завръщам, защото малките ми мании са ми мания. Вече влезнах в образа на Бри.Направо се ентусиазирах като прочетох написаното по-горе.Друго нещо, което ми е мания и ми действа адски успокояващо е да сгъвам , подреждам и изхвърлям дрехи и много други неща. Незнам от къде дойде манията да изхвърлям , но това ме кара да се чувствам като нова, все едно съм сменила къщата. О, да! Обичам да изхвърлям! Явката, милия, постоянно си търси разни неща...които незнам къде по дяволите са се дянали.
Разсъждавайки по този въпрос по-обстойно, стигам до извода, че може би имам толкова много маний за подреденост и т.н. , защото имам много свободно време и много малко години зад гърба си. Естесвено времето ще покаже дали съм била права за собствените си слабости и този път. За сега ще се радвам и ще робувам на "малките" си мании.

3 коментара:

yanitsaaa каза...

oshte po iako e da si podrejdash drehite po cvetove. goliam mi e kef da gi gledam kafevi4ki i zeleni4ki :)) triabva da probvash brii

yanitsaaa каза...

sega se zamislih oshte malko. vinagi sam gledala s losho oko na mrasnite kashti i nemarlivite domakini. ti, priatelko moia si perfectna ;)

Unknown каза...

Blagodaria ti mila moia, staraia se, no istinata e , che mi dostavia strashno udovolstvie da podrejdam, a nai-hubavo e kogato si sedna v izchistenia i podreden app., s chasha toplo i aromatno kafe(chai) i mi e edno hubavo takova na dushata :))) Samo kilima mi e dert sega, zaliahme go s vino niakolko stotin pati, a Yavor otkazva da go zanese na bania :)))