сряда, 11 март 2009 г.

Чушките на Цеци!

Днес правя пълнени чушки, това е една от малкото манджи, която ми се получава доста добре. Понякога ми е малко странно, че съм доманиня. Готвя, чистя, гледам си детето и мъжа. Няма да казвам кой ми е любимия сериал, защото мисля, че се подразбира. Явката казва да не мисля много, голям е шегаджия. Аз пък му казвам да не се шегува много, защото не му се отдава :))
Днес с Дея излезнахме пеша, без количка, но тя си взе нейното бебе с неговата количка. Беше много забавно докато в един момент не ми връчи бебето и количката , а тя реши да ходи в противоположната посока. И така в един момент се оказах с бебе (кукла) , количка и Дея (пищяща) на ръце , в центъра на града. Хората ме гледаха доста странно. Разбирам ги. Сега обаче Дея спи, а аз пия биричка и разпускам.
Докато тя спи , аз се занимавам със себе си, разкрасявам се, информирам се, обогатявам се, почивам си. Не гледам телевизия, защото много ме изморява и натоварва. Предпочитам да правя нещо тихо, най-вече да спя. Довечера очаквам приятелка на вечеря, ще бъде хубаво! Надявам се!

Няма коментари: