сряда, 3 септември 2014 г.

Тъй като не съм писала от много време , днес ще се опитам да запълня празнините с риск да стана досадна :) Но какво пък и в досадниците има по нещо очарователно понякога !
Лятото беше работно , но лежерно , без претоварване . Бях част от най-хубавата сватба , тази на собствената ми майка .

Казвам ви хората стават все по-забавни с възрастта ! Е , може би не всички , но точно тези са супер . 
Като цяло това беше най-веселото ми изживяване за изминалото лято . През останалото време си живях спокойно , къщата ни , както винаги беше пълна с приятели , а прозорците - със следи от детски ръчички.
Четох различни книги , гледах хубави филми , забавлявах се .
Относно книгите - Умберто Еко ми върви бавно , " Сидхарта " ми хареса много , "Любов" е най-хубавата книга на Елиф Шафак , отново се уверих в това , а книгата , която най-много ме впечатли и ми донесе много емоции беше "Човек на име Уве" . Изключително интелигентен и забавен разказ за един човек , който малко или повече прилича на всеки един от нас по нещо.
Ами това е !

Няма коментари: