сряда, 1 януари 2014 г.

2014 !

Хубаво е когато започва нещо ново . Дали така ще приемем първият ден от Новата година зависи единствено от нас . На всички хора пожелавам , да бъдат здрави на първо място , да обичат и да раздават любов , да не се отказват лесно от мечтите си и никога да не спират да мечтаят !
Първият ден от Новата година може да е ден за равносметка за някой или пък ден за радикална промяна :) А може и просто да си бъде обикновена сряда . Изпълнена съм с едно приятно чувство , че хубави неща предстоят . Макар , че аз винаги съм изпълнена с такова чувство , е добре де , не винаги .
Пожелавам си здраве и любов , пожелавам си търпение към моите близки и обични хора , толерантност към всички , повече време и за мен самата , време , в което да уча и правя нови неща . Пожелавам си мечтите ми да продължават да се сбъдват , а аз да не спирам да мечтая нито миг ! Да не се плаша от трудностите , да бъда силна , да имам мъдрост и спокойствие . Да уча ! Да помагам ! Да бъда нежна с любимия ми мъж , защото той е прекрасен . И така мога да продължа още , но смятам , че ако се придържам към тези точки всичко ще бъде прекрасно !
Успех и слънчеви дни желая на всички !

Няма коментари: