петък, 15 март 2013 г.

Ето ги новите ми бебета , чакат понеделника да дойде , за да бъдат засадени . Няколко дни се каня да седна и да понапиша това-онова , но все нещо ми пречи . Имам си гостенка и ми е много хубаво , а на децата им е прелестно . Голяма веселба пада със Снежка ! Ема става на две след два дни . Колко бързо минава времето !

А това пък ми е манджата с лапад , която готвих вчера и се получи много добре , макар че Дея и Ема казаха , че не им харесва :) Но те какво ли разбират , те и синьо сирене не обичат !
Аз съм писала рецептата и друг път , но все пак :
Две глави стар лук , една връзка млад , две връзки лапад . Задушават се с малко олио , прибавя се една чаша ориз , малко вода , може и бяло вино , джоджен , сол. Изсипват се в тавичка , долива се малко вода , аз сложих и бяло пилешко месо , защото ми беше останало от едно печено пиле . Пече се около час и половина-два на 180 градуса . Накрая правя заливка с кофичка кисело мляко и три яйца , и допичам . Ами това е за сега !

Няма коментари: